Regulamin Sklepu WEB www.lecenawakacje.pl
Regulamin szczegółowo określa warunki zakupu, zasady rękojmi oraz zasady dotyczące Towarów również tych cyfrowych zakupionych na stronie www.lecenawakacje.pl – zwany dalej Sprzedającym.
www.lecenawakacje.pl jest platformą, która oferuje usługi elektroniczne świadczone na rzecz Klientów. Usługi elektroniczne są sprzedawane drogą elektroniczną lub poprzez inne środki przekazu.
Sprzedający udostępnia swoim klientom wszelkie narzędzia służące do zapoznania się przez Klienta z przedmiotem sprzedaży i dzięki nim Klient ma możliwość zawrzeć umowę Kupna.
Sprzedający udostępnia dostępne narzędzia systemowe aby usługa/towar sprzedawany na platformie były transparentne dla kupującego.
Pozostałe kwestie takie jak dochodzenie roszczeń z tytułu rękojmi odbywa się na zasadach omówionych w Regulaminie.
- Postanowienia ogólne.
Regulamin ten określa warunki świadczenia usług oraz sposób sprzedaży drogą elektroniczną porad oraz wskazówek podróżniczych prowadzonych przez Sprzedającego na platformie www.lecenawakacje.pl
Portal/Sklep www.lecenawakacje.pl prowadzi Gabriela Daniel prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Studio Gabriela Daniel , wpisana została do Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii pod adresem Zagorzyce 436A, 39-120 Sędziszów Małopolski, NIP 8181728091 , REGON 388021033, zwany dalej Sprzedającym.
Kontakt: www.lecenawakacje.pl Mail: lecenawakacje@gmail.com TEL: +48515960566
Regulamin ten jest stale dostępny pod adresem www.lecenawakacje.pl w sposób transparentny oraz umożliwiający wydrukowanie, pobranie, utrwalenie w każdym możliwym momencie.
Informujemy że każde korzystanie z usług teleinformatycznych może wiązać się z niebezpieczeństwem. Należy zabezpieczyć swój komputer lub urządzenie mobilne w sposób właściwy przed szkodliwym oprogramowaniem. Każdy użytkownik sieci ogólnodostępnej może paść ofiarą cyber przestępcy. By tego uniknąć polecamy korzystać ze sprawdzonych narządzi oraz sprawdzać aktualność programów antywirusowych, polecamy też korzystać za zapory firewall.
- Definicje/wyjaśnienia
Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego Regulamin – niniejszy dokument Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego Produkt – towar prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych towarów, w szczególności porada dotycząca samodzielnych rezerwacji hotelowych, planowania samodzielnego wyjazdu bądź podróży. Rekomendacja– będąca Produktem spisana i przygotowana w sprecyzowanej formie informacja, zbiór wskazówek ułatwiających samodzielne zaplanowanie, zakup i odbycie podróży, sprzedawana za pośrednictwem www.lecenawakacje.pl Klientom. Rekomendacja nie stanowi „programu imprezy turystycznej” w rozumieniu Ustawy o Usługach Turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 884). Jest to jedynie opinia na dany temat. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.) Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827).Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
- Sklep internetowy – Zasady korzystania
Korzystanie z platformy/sklepu internetowego www.lecenawakacje.pl jest możliwe pod warunkami spełnienia przez system teleinformatyczny kilku wymagań:
Telefon komórkowy lub stacjonarny, urządzenie mobilne z dostępem do internetu lub komputer stacjonarny jak i mobilny, poczta e-mail. Przeglądarka internetowa Internet Explorer 11 lub nowszy, CHROME 32 lub nowsza, Safari,Opera,FIREFOX, aktywny JAVAscript i cookies.
Korzystanie ze sklepu internetowego www.lecenawakacje.pl oznacza akceptacje regulaminu oraz zasad panujących na tej platformie.
Klient/Kupujący ma zakaz przesyłania, dostarczania treści wskazanych w przepisach prawa, treści propagujące przemoc, nienawiść, treści naruszające dobra osobiste, pozostałe prawa osób trzecich. Zabronione jest korzystanie ze sklepu z sposób zakłócający jego działanie/funkcjonowanie. Zabrania się udostępniania SPAMU. Zabrania się korzystania z platformy z sposób uciążliwy dla Klientów oraz Sprzedającego. Nakazuje się korzystania z platformy www.lecenawakacje.pl w sposób zgodny z jego ideą oraz przepisami obowiązującymi na terytorium RP POLSKIEJ. Nakazuje się przestrzegania regulaminu oraz ogólnych zasad prawa RP Polski.
Zabrania się korzystania z funkcjonalności, grafik, tekstów oraz całych zasobów platformy przez osoby fizyczne, stowarzyszenia, fundacje, firmy w ramach reklamy swoich usług.
Zabrania się działania na szkodę portalu www.lecenawakacje.pl takiego jak kopiowanie, udostępnianie, publikowanie materiałów dostępnych w obrębie platformy oraz mediów społecznościowych pod odpowiedzialnością karną oraz grzywny.
Sprzedający ma prawo przejąć swoją własność poprzez proces sądowy wraz z platformą na której treści zagrabione zostały publikowane. Osoba lub podmiot, która dopuszcza się w/w czynności w momencie czynu zgadza się na dobrowolne poddanie się egzekucji prawnej i przekazanie grzywny w wysokości 2 500 000 zł (słownie dwa miliony pięćset tysięcy złotych zero groszy) na rzecz Sprzedającego – właściciela treści w terminie 14 dni na konto bankowe podane na stronie www.lecenawakacje.pl oraz w regulaminie strony.
Konto Bankowe: Bank MBank
PL23114020040000340280892159
Studio Gabriela Daniel
Zagorzyce 436A
39-120 Sędziszów Małopolski
Tytułem : Odszkodowanie
Zakazane jest również dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, naruszającym normy życia publicznego.
www.lecenawakacje.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony internetowej sklepu Klient akceptuje, intalacje plików cookies. Stosowanie plików cookies ma na celu poprawne działanie strony internetowej na urządzeniach klientów. W każdym momencie można wyłączyć cookies , może to spowodować utrudnienia z korzystania z platformy www.lecenawakacje.pl Za problemy z działaniem w/w portalu nie ponosimy odpowiedzialności. Mogą one być spowodowane z przyczyn od nas niezależnych.
- Świadczone usługi
Sprzedawca udostępnia na platformie www.lecenawakacje.pl wachlarz usług świadczonych drogą elektroniczną, konto klienta, materiały informacyjne oraz treści reklamowe, usługi oraz produkty cyfrowe. Korzystanie z większości materiałów dostępnych na platformie jest darmowe przez całą dobę przez cały tydzień (7dni) (24h/7d)
Za niektóre usługi dostępne na platformie sklepu www.lecenawakacje.pl należy uiścić opłatę przelewem tradycyjnym lub poprzez szybkie płatności portalu przelewy24.pl
Konto założone poprzez formularz rejestracyjny i zaakceptowane regulaminem można w każdym momencie usunąć poprzez wysłanie Sprzedającemu krótkiej informacji na maila lecenawakacje@gmail.com
Sprzedający ma prawo do tworzenia akcji reklamowych, promocji. Kody rabatowe nie łączą się. W momencie naruszania regulaminu lub działań na szkodę portalu www.lecenawakacje.pl Sprzedający ma prawo do usunięcia konta w terminie do 14 dni.
- Zakup produktów/usług na sklepie www.lecenawakacje.pl
Oferta Dnia w momencie wysłania linków do lotów/hotelu usługa jest sfinalizowana. Jedna usługa = jeden wyjazd. Jeśli nie jesteś zdecydowany na wyjazd nie proś o wysłanie linków ponieważ wysłanie linków powoduje sfinalizowanie naszej usługi.
Przelot + hotel. Wysłane jest pierwotnie 3 oferty maksymalnie trzykrotnie. Po wysłaniu ofert należy się określić co do kierunku i hotel możemy jeszcze wielokrotnie zmieniać w wybranym kraju.
Jeśli usługa nie zostanie zrealizowana, klient ma możliwość przez rok (od momentu zakupu usługi) wykorzystać usługę.
Informacje o usługach podane na w/w portalu są drobnostkowe opisujące główne parametry oferty. Pełnowartościowa usługa/produkt zostaje dostarczona dopiero po opłaceniu i zaksięgowaniu wymaganej kwoty podanej w kwocie BRUTTO wliczającej podatek Vat 23% od sprzedaży towarów i usług. ART.71 Kodeksu Cywilnego.
Warunkiem zakupu usługi/produktu jest kontakt mailowy ze sprzedającym w celu potwierdzenia dostępności produktu/usługi a następnie dokonanie zakupu poprzez portal www.lecenawakacje.pl i opłacenie zakupu. Nie akceptujemy potwierdzeń przelewu, jedynie zaksięgowanie przez nasz BANK jest równoznaczne z finalizacją zamówienia. Manipulacja mająca na celu oszustwo podczas składania zamówienia ze strony Kupującego zostanie od razu przekazana Policji. Kupujący wraz z zamówieniem i płatnością oświadcza że zapoznał się z ofertą i nie będzie żądał zwrotu pieniędzy.
Kupujący w momencie zakupu rezygnuje oraz zrzeka się możliwości do reklamacji produktu/usługi elektronicznej z uwagi na to że otrzymany produkt wiąże się z poświęconym już czasem pod przygotowanie wskazówki turystycznej. Klient płaci za proces przygotowania towaru spersonalizowanego stąd brak możliwości jego ponownej sprzedaży. Kupujący ma możliwość zwrotu pieniędzy do 14 dni na zasadach rękojmi w sytuacji gdy po opłaceniu zamówienia nie zostanie rozpoczęty proces przygotowania towaru/usługi lub w sytuacji gdy taką chęć zwrotu środków wyrazi Sprzedający.
Adres e-mail złożony podczas zamówienia jest wiążący i to na ten sam adres klient dostanie towar/usługę elektroniczną. Umowa kupna/sprzedaży usługi realizowana jest w takim samym języku jak Regulamin. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Kupującego podczas składania zamówienia.
- Realizacja zamówienia
Realizacja zamówienia następuje w terminie do 30 dni (zwykle do 48 godzin). Towary elektroniczne oraz usługi elektroniczne nie fizyczne dostarczane są do klienta mailowo lub w formie ustalonej z Klientem. Klient po zakupie i opłaceniu oferty może otrzymać do 3 ofert. Większa ilość ofert skutkuje dopłatą 100 zł netto za dodatkową ofertę.
Klient ma 60 dni na realizację zakupów usługi elektronicznych. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się zmianę do 365 dni po wcześniejszym uzgodnieniu tego ze Sprzedającym.
Dopuszcza się odmowy ze strony Sprzedającego wykonania usługi kiedy uzna że wymaganiu klienta co do usługi/ towaru są nierealistyczne. W takim wypadku klient otrzymuje zwrot środków w postaci Vouchera/KODU na kolejne zakupy do wykorzystania na platformie www.lecenawakacje.pl chyba że została już wysłana oferta, wtedy usługa zalicza się jako wykonana. Dopuszcza się odstępstwo od tej reguły po wcześniejszym kontakcie mailowym ze Sprzedającym. W przypadku sprzedaży produktu fizycznego dostawy będą realizowane w terminie do 90 dni kurierem lub pocztą (zwykle jest to czas 48 godzin). Kupujący jest zobowiązany dopilnować w momencie otrzymania przesyłki czy jest nie uszkodzona oraz sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera/listonosza. W razie potrzeby od ręki spisać protokół szkody tego samego dnia zadzwonić na infolinie danego operatora (kurierskiego lub pocztowego) i potwierdzić szkodę. W przypadku produktów nie fizycznych klient ma obowiązek w ciągu 24 godzin złożyć reklamację na produkt/usługę. Poprzez wiadomość mailową na adres lecenawakacje@gmail.com . Sprzedający na rozpatrzenie reklamacji ma 90 dni. (zwykle do 5 dni).
Wysokość opłaty za dostawę ustalany jest indywidualnie.
Termin realizacji Rekomendacji do 14 dni (zwykle do 3 dni )
Sprzedający zobowiązuje się wraz z towarem/usługą dostarczyć Paragon lub jeśli podczas składania zamówienia wyrazi chęć i poda pełne dane firmy to Fakturę VAT. Nie podanie danych do faktury w momencie składania zamówienia skutkuje automatycznym wystawieniem paragonu, bez możliwości zmiany go na fakturę. Sprzedający nie jest operatorem turystycznym ani biurem podróży, nie organizuje wycieczek jak i wakacji. Sklep www.lecenawakacje.pl sprzedaje jedynie rekomendacje, opinie na tematy podróżnicze. Platforma sprzedaje produkty nie fizyczne oraz fizyczne związane z podróżami, ale nie sprzedaje podróży. Platforma www.lecenawakacje.pl prowadzi również sprzedaż pełnych ebooków czyli elektronicznych książek z poradami turystycznymi znanych autorów.
- Płatności
Ceny podawane na sklepie www.lecenawakacje.pl podane są w walucie PLN (polski złoty) i są podane w stawce BRUTTO – zawierają podatek VAT.
Mogą zostać doliczone w przypadku niektórych produktów koszty przesyłki.
Klient posiada do wyboru kilka metod płatności:
Przelew tradycyjny :
Bank MBank
Studio Gabriela Daniel
Zagorzyce 436A
39-120 Sędziszów Małopolski
PL23114020040000340280892159
Szybkie przelewy : Przelewy24 – realizacja na platformie sklepu zgodnie z procedurą zamówienia produktu. Sprzedający nie odpowiada za błędy powstałe w wyniku funkcjonowania portalu oraz systemu przelewy24
Realizujemy zamówienie po zaksięgowaniu środków na naszym koncie Bankowym. Nie akceptujemy potwierdzenia przelewu generowanego przez bank.
W przypadku braku wpłaty zamówienie jest anulowane w ciągu do 7 dni. Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty może odstąpić od umowy ART.491 Kodeksu Cywilnego.
Klient Będący Konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14dni od otrzymania zamówienia.
Sprzedający może odmówić zwrotu środków w przypadku, jeśli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną i zdecydowaną zgodą Kupującego. Kupujący w momencie składania zamówienia zgadza się regulaminem i potwierdza że:
Po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego traci prawo odstąpienia od Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest towar/usługa stworzona pod indywidualne zapotrzebowanie potrzeb Kupującego. Kupujący nie otrzyma zwrotu środków w momencie otwarcia opakowania zapieczętowanego ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. Kupujący nie otrzyma zwrotu środków jeśli przedmiotem sprzedaży są porady w formie video lub w formie pisemnej , linków do stron, rekomendacji, porad telefonicznych.
Kupujący traci możliwość z odstąpienia od umowy w momencie zakupu treści cyfrowych. ART.38 ustawy o prawach konsumenta.
Kupujący zobowiązany jest do zwrotu Towaru w stanie niepogorszonym. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Klient kupuję rekomendację przelotu lub rekomendacje hotelu nie ma prawa do wnoszenia roszczeń nawet w przypadku kiedy znajdzie samemu ofertę tańszą.
- Reklamacje
Sprzedający ma obowiązek dostarczyć towar bez ukrytych Wad
Sprzedający odpowiada wobec Kupującego wg. Art556-576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Przedsiębiorców rękojmia zostaje anulowana.
Reklamacja wynikająca z praw Klienta musi być skierowana na adres firmy podany wyżej w Regulaminie. Należy dołączyć dowód zakupu.
Sprzedający rozpatrzy reklamacje do 14 dni.
W przypadku brakujących elementów podczas reklamacji sprzedający będzie oczekiwał na ich dosłanie jednak nie dłużej niż jest to przewidziane z Kodeksie.
W przypadku stwierdzenia przez Kupującego problemów z działaniem serwisu, kupujący zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o problemach.
- Wyłączenie odpowiedzialności
Sprzedający nie jest przedsiębiorcą turystycznym w rozumieniu ustawy z dnia 24 lipca 2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych i pełni wyłącznie sprzedaż usług doradczych. W związku z powyższym Kupujący/Klient ma świadomość i przyjmuje do wiadomości korzystając z usług portalu www.lecenawakacje.pl że korzystanie z porad, rekomendacji niesie za sobą ryzyko wskutek wydarzeń losowych, portal www.lecenawakacje.pl to kompendium porad na temat podróży, podczas wyjazdów klient ponosi pełną odpowiedzialność za swoje czyny, jest narażony również na ryzyko uszczerbku na zdrowiu, utraty życiu wskutek własnych działań, zachorowania, wypadków komunikacyjnych, przestępczości i innych.
Klient w podróż rusza samodzielnie i na własną rękę oraz na własną odpowiedzialność, wiedząc, że porady oraz wskazówki jak i rekomendacje sprzedającego nie są instrukcją postępowania a jedynie inspiracją. Sprzedający nie pełni roli organizatora, przedsiębiorcy ułatwiającego nabywanie usług turystycznych, biura podróży, przewodnika, opiekuna grupy jak i personalnego, pilota, rezydenta, agenta, kierowcy, a tylko jest doradcą pomagającym w przygotowaniu do samodzielnej wyprawy.
Kupujacy/Klient akceptuje i przyjmuje do wiadomości że bierze pełną odpowiedzialność na samodzielną organizację podróży/wyprawy.
Kupującego/ Klienta portalu www.lecenawakacje.pl nie chroni Turystyczny Fundusz Gwarancyjny. Kupujący/Klient nie jest też chroniony w przypadku niewypłacalności agentów lub pośredników oraz innych podmiotów organizujących imprezy turystyczne. Klient samodzielnie może dokonać rezerwacji poszczególnych elementów podróży wg. Wskazówek/ Rekomendacji.
Klient/Kupujący ma bezwzględny obowiązek przed planowanym wyjazdem/podróżą. Samodzielnie dowiedzieć się z aktualnymi sytuacjami w kraju docelowym oraz w krajach przez które będzie się przemieszczał. Samodzielnie dowiedzieć się o obostrzeniach w tych krajach co do wirusów, chorób, tranzytu, możliwości wjazdu, możliwości wyjazdu, kwarantanny, sytuacji wojennej, sytuacji politycznej, sytuacji epidemiologicznej i innych.
Obostrzenia muszą być sprawdzane nie tylko na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych ale i wszystkich rządowych platformach. Na tej podstawie Klient samodzielnie planuje swoją podróż w czasie i dogodnym dla siebie terminie. Samodzielnie dokonuje rezerwacji lotów, hoteli oraz innych elementów podróży. Robi to samodzielnie na własną rękę, na własną odpowiedzialność oraz biorąc pod uwagę ewentualne konsekwencje. Klient bierze na siebie pełną odpowiedzialność swoich czynów. Klient samodzielnie powinien wykupić polise OC,AC i NNW pokrywającą wszelkie działania klienta. Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje fakty że porady i rekomendacje zawarte w ofercie mogą być nieaktualne na dzień zakupu. Sprzedający będzie starał się żeby dostarczyć aktualne wskazówki ale nie bierze odpowiedzialności i nie może zagwarantować ich prawidłowość z czym klient się zgadza i akceptuje możliwe błędy. Wskazówka stanowi jedynie własną interpretacje Sprzedającego i nie powinna być wykorzystywana dosłownie przez Klienta w praktyce a jedynie ma być czymś w rodzaju ciekawostki z doświadczeń Sprzedającego. Sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek krzywdy/szkody wyrządzone Klientowi podczas jego podróży. Sprzedający dostarczając zbiór porad, rekomendacji, nie organizuje, nie sprzedaje podróży, nie sprzedaje wakacji. Klient samodzielnie organizuje na własną odpowiedzialność opierając się jedynie na wskazówkach i rekomendacjach. Sprzedający może poprosić o dodatkowe opłaty w związku z zapotrzebowaniem na większą ilość wskazówek. Wszystkie opłaty niezbędne do realizacji podróży Klient opłaca konkretnym dostawcom. Sprzedający nie jest stroną transakcji opłaty za lot lub hotel.
- Klient posiada dostęp do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o pomoc w rozstrzygnięcie sporu.
- Klient może uzyskać pomoc bezpłatną z miejskiego rzecznika konsumentów
- Klient może złożyć skargę za pośrednictwem unijnych platform internetowych takich jak ODR
- Ochrona danych osobowych RODO
Podane przez Klienta dane os. Sprzedający zbiera i przetwarza zgodnie z RODO oraz Polityką Prywatności.
- Podsumowanie – Postanowienia Końcowe
Wszystkie prawa do platformy www.lecenawakacje.pl , majątkowe, autorskie, własności intelektualnej do treści, nazwy, domeny, loga, strony www. Do grafik oraz treści rekomendacji, ebooków należą do Sprzedającego / Sprzedawcy i są zgodne z jego Regulaminem Sklepu.
Rozstrzyganie sporów zostaje oddelegowane sądowi właściwemu dla Adresu Sprzedającego.
W sprawach o których brak w w/w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. O wszelkich zmianach klienci zostaną poinformowani do 14 dni od daty zmiany Regulaminu. Klient ma 14 dni na informacje o braku zgody na zmianę. Skutkuje to rozwiązaniem Umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. W przypadku uznania poszczególnego postanowienia Regulaminu za nieważne lub bezskuteczne, nieważność lub bezskuteczność tego postanowienia nie wpływa na ważność lub skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. Klient niniejszym oświadcza, iż zapoznał się z Regulaminem, Polityką Prywatności rozumie treść tych dokumentów i w pełni ją akceptuje oraz zobowiązuje się do jej przestrzegania. Sprzedający nie bierze odpowiedzialności za możliwe błędy w w/w Regulaminie.